Monday, January 16, 2012

Doktor & Pesakit



Seorang perempuan bertemu dengan pakar
kaunseling untuk menyelesaikan
masaalahnya yang sering bermimpi ngeri.

Pakar tersebut telah menyuruhnya masuk ke
sebuah bilik dan membuka
kesemua pakaiannya. Ketika pakar itu masuk ke


bilik tersebut,
perempuan tadi disuruh berdiri di depan cermin
dengan kepala di bawah
dan kedua kaki lurus ke atas.

Walaupun agak hairan, tapi kerana ingin berubat,
perempuan tersebutmenurut saja. Ketika kakinya sudah lurus ke atas, pakar
itu kemudian
meletakkan dagunya di celah kangkang betul2 di
alat sulit si perempuan.Setelah beberapa saat... pakar menyuruh perempuan
tersebut berbalik dan
memakai pakaiannya kembali .

Di meja pakar tersebut... perempuan tadi
bertanya, "Bagaimana Encik?. Apa punca mimpi saya dan bagaimana cara
mengatasinya?"

"Puan tidak membasuh kaki sebelum tidur. Jadi
sebaik-baiknya basuhkaki dan baca bismillah sebelum tidur," kata pakar.

"Err... boleh saya tahu kenapa saya mesti berdiri
secara terbalik di depan cermin tadi?" tanya si perempuan agak keliru.

"ooo.. itu sebenarnya tiada kaitan dengan
penyakit puan.. saya cuma
ingin tahu, bagaimana wajah saya kalau
berjanggut," jawab Pakar dengan selamba

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...